joi, 17 martie 2011

Fi tare, Femeie!

Damaris Kofmehl
Fii tare, femeie! Aşa am numit această carte şi vreau să strig fiecărei femei care citeşte aceste rânduri: Fii tare! Atunci când Moise a murit şi Iosua a trebuit să preia responsabilităţile lui, Dumnezeu i-a adresat lui Iosua aceste cuvinte: Întăreşte-te şi îmbărbătează-te! Preluarea responsabilităţii de a conduce un popor era o sarcină foarte dificilă. Dar Dumnezeu l-a încurajat pe Iosua să fie tare. Şi el nu a spus aceasta doar o singură dată, ci de trei ori, pentru ca Iosua într-adevăr să înţeleagă: „Nimeni nu va putea să stea împotriva ta, cât vei trăi. Eu voi fi cu tine, cum am fost cu Moise; nu te voi lăsa, nici nu te voi părăsi. Întăreşte-te şi îmbărbătează-te… Întăreşte-te numai, şi îmbărbătează-te… Nu ţi-am dat Eu oare porunca aceasta: ,Întăreşte-te şi îmbărbătează-te? Nu te înspăimânta şi nu te îngrozi, căci Domnul, Dumnezeul tău, este cu tine în tot ce vei face.’” (Iosua 1:5-7, 9) Această carte am scris-o pentru a te încuraja. Am ales aceste patru femei şi povestea mea pentru ca tu să te poţi vedea în exemplul lor şi în al meu. Indiferent de ceea ce se în-tâmplă, indiferent ce furtună vuieşte în viaţa ta, din propria-ţi vină sau nemeritat, indiferent cât de întunecată arată situaţia în care te afli chiar acum, există speranţă. Isus trece cu tine prin aceasta. De aceea fii tare, nu te teme, fii puternică şi curajoasă, şi nu te înspăimânta, căci Domnul Dumnezeul tău este cu tine oriunde vei merge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu